Win een Volkswagen Passat met je LinkedIn

ADVERTORIAL Zoals met wel meerdere sociale netwerken, gaat het bij LinkedIn stiekem ook wel een beetje om het aantal connecties. Volkswagen zet dit op slimme wijze in met de zojuist gestarte Linkeduit-battle. Hoofdprijs: een gloednieuwe Volkswagen Passat ter waarde van 38.000 euro. Inzet is de vraag wie het meest vol is van zichzelf. Tijd om je zorgvuldig opgebouwde profiel in te zetten!

Diegenen met de sterkste profielen maken tot het einde van de actieperiode (10 juni 2011) kans op de hoofdprijs, één nieuwe Volkswagen Passat*. De auto die naar eigen zeggen ook nogal vol is van zichzelf. Via de website www.linkeduit.nl worden de profielen van de uitdager en uitgedaagde vergeleken op vier gebieden: opleiding, werkervaring, referenties en aantal connecties. Heb je gewonnen? Dan kan je dat gelijk delen via LinkedIn, maar ook via Facebook of Twitter.

 

Een interessante campagne, want het is voor het eerst dat Volkswagen LinkedIn inzet voor zo’n grootschalige campagne. En voor mensen die met veel zorg en aandacht hun LinkedIn-profiel hebben opgebouwd met referenties, opleidingen, werkervaring en honderden connecties is dit natuurlijk het ideale moment om eens de vruchten hiervan te plukken.

* Kijk voor de actievoorwaarden op  www.linkeduit.nl.

Verder lezen

Reacties