Contentmarketing

Met contentmarketing deel je informatie met als doel dat men jouw website bezoekt of dat deze meer autoriteit krijgt in zoekmachines. Het is relatief goedkoop en waardevolle content werkt lang door. Maar het is ook tijdrovend en het effect soms lastig meetbaar.

Lees verder

83% van bedrijven verwaarloost bedrijfsblog

83% van bedrijven verwaarloost bedrijfsblog

Een bedrijfsblog is een goede en laagdrempelige manier om je bedrijf onder de aandacht te brengen bij (potentiële) klanten. Toch houdt slechts 17 procent van de bedrijven het vol om te bloggen voor hun eigen website. De rest stopt na gemiddeld zeven posts.

Verder lezen

Schrijven voor ondernemers

Schrijven voor ondernemers

Webteksten, brieven en artikelen effectief en foutloos schrijven. Je kunt er niet omheen als ondernemer. Communicatie met klanten, partners en instanties is een belangrijk onderdeel van het vak van elke zelfstandig ondernemer.

Verder lezen

Geld verdienen door slim in te spelen op hypes

Geld verdienen door slim in te spelen op hypes

Oorspronkelijk was de titel van dit artikel "Geld verdienen met de billen van Pippa Middleton" aangezien het gepubliceerd was ten tijde van het huwelijk van de zus van Pippa en prins William. Waarschijnlijk denk je na het lezen van de titel, hoe kun je in hemelsnaam geld verdienen met de billen van Pippa Middleton? 

Verder lezen

Inhoud onder of boven de fold?

De belangrijkste inhoud van je website wil je het duidelijkste tonen. Maar soms heb je een boel tekst, veel plaatjes en andere inhoud die eigenlijk allemaal belangrijk is. Wat zet je dan onder en wat juist boven 'de fold'?

Verder lezen

Blue Monday slimme marketing

De feestelijke decembermaand ligt alweer een tijdje achter ons. De zomer is nog ver weg. De sneeuw is weggespoeld door de regen die aanhoudelijk op de ramen tikt. Het is Blue Monday, depressiefste dag van het jaar. Althans, volgens de Britse Psycholoog Cliff Arnall.

Verder lezen